fredag 4 juni 2010

Uppladdningen inför maran.

Usch vilken dålig vecka jag haft.

Tisdag- ont i halsen (vårruset)
Onsdag- ont i halsen, snuva, ledvärk, huvudvärk. (vila)
Torsdag- slemhosta, snuva, 38,4g feber, (4,6km löpning)
Fredag- FEBERFRI, lite snuva och hosta. (vila)

Har kunnat äta och dricka ordentligt i alla fall, men den mentala uppladdningen har verkligen fått sig en törn. Igår kväll tvingade Mattias mig att ta tempen (jag har så väldigt sällan feber så jag brukar inte kolla när jag bara är förkyld) och det visade sig att jag hade 38,4. Hoppsan! Inte så konstigt att jag känt mig så vek då. (jag tror alltid att jag inbillar mig) Efter ett mentalt breakdown i soffan då jag bara grät och tyckte synd om mig så har jag nu sovit bort febern, 36,6 nu i morse och både huvudet och kroppen känns oerhört mycket bättre. Ska bara bli av med den sista snuvan och slemmet i halsen så ska det nog gå att springa snabbt imorgon!

JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA!!

JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA!!

JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA!!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Du kommer fixa det galant! Massa vila efteråt, bara! Stor kram!!

Anna sa...

Du kommer fixa det, som allt annat! Kommer skicka sms och hejja på dig! Kramar!