torsdag 19 februari 2009

JAG VANN, JAG VANN!!!

Kommer ni ihåg tävlingen jag skickade in bilder till? Body Open Body Fitness 2008!

Nu har jag fått resultatet!
Jag vann =)

Domarnas motivering:
"Grym debut av Evelina, som ligger inne med en väl genomtränad och fint presenterad fysik. Har alla muskelgrupper representerade och ger ett balanserat och friskt intryck. Bra poser och fina bilder var ingen nackdel heller. Kan utvecklas mer genom att träna ännu lite hårdare, och dessutom lägga ytterligare ett par-tre veckor på dieten. Då platsar hon på en riktig scen."

Vi var totalt 4 st som ställde upp. Tidningen kommer ut i affären på tisdag om ni vill se motståndet :) "Body" heter den.


Bästisen Thérèse ska ha jättetack som hjälpte mig med dieten :) Dessutom så vann även hon sin klass Bodybuilding-klassen, så klicka in på hennes blogg och gratulera!

Bästisarna är BÄST =)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad roligt!
Grattis gumman!!!!

*skitglad*

Anonym sa...

Grattis! Vad kul! :D

Anonym sa...

Grattis! :)

Christine sa...

AAAAAH!!!
Grattis Linen!!
=D =D =D =D

Anna sa...

Grattis!
Skitkul ju!
:D

Alfa Tik sa...

Men så otroligt roligt! STORT Grattis!
Och så är du en person som imponerar på många sätt

Allilujeva/majak0vskij sa...

Jättestort grattis!
Inte ett dugg förvånad att du vann, tycker mig skymtat både järnvilja och fysik!
Smygföljt journalen på kolo och kikat in här med jämna mellanrum, fasen vad bra gjort!

Anonym sa...

grattis grattis grattis!!

Linda sa...

Grymt mycket grattis! :)

Anonym sa...

CONGRATULATIONS!!! Det var ju inte så förvånande att du vann =) /kram Annis

Anonym sa...

grattis, du har en grymm fysik giller bilden från sidan då man ser markeniga bakfrån ryggen fram mot magen ser mkt bra ut!