lördag 3 januari 2009

Lugn start.

Har påbörjat året väldigt försiktigt, ganska skönt att ta det lite lugnt.
I torsdags körde jag ett pass armar (vilket gav skön träningsvärk som fortfarande sitter i ) och i fredags var jag på Sturebadet Haga och fick massage, min julklapp från T. Har träningsvärk/är öm i trapsen och ryggen efter det, massören tog i precis sådär mycket som jag gillar. Idag har jag varit på promenad med en mycket mysig pojke och hans hund =). Hade tänkt springa en sväng idag också men latmasken bet mig och jag myser i soffan med katterna istället. Tar och springer imorgon när det är ljust ute istället. Får se om det blir kort/snabbt, långt/långsamt eller kanske tom långt/snabbt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha sådär ligger min kattskrälle med just nu... livet som katt är bra gott, alltid vältränad som fan, maten serverad och kan sova bort hela dagarna :D

Evelina sa...

:) Ja, om jag skulle vara ett djur skulle jag vara en katt.