onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År 2009!

Försök att inte smälla av er några fingrar inatt.
Själv har jag jobbat idag, slutade halv sju, var upp och handlade lite sen hem och fixa matlådor. Börjar ny diet imorgon, LCHF (low carb, high fat) och har nu gjort köttfärsbiffar och torsk med saffranscremefraiche *mums* Nu ska jag slöa lite vid tv:n med katterna innan jag kryper till kojs. Hoppas jag kan sova till alla nyårsraketer, glömde skaffa öronproppar *lol*. Det har redan dragits igång med smällandet, tur att katterna inte verkar bry sig så mycket iaf.
Kan inte påstå att jag är speciellt ledsen över att behöva jobba över nyår, har ingen special someone att fira med och då kan det vara. Känns som "alla" hysteriletar efter den sk. perfekta festen och har höga förväntningar på att kvällen ska bli "lyckad". Jag tycker alla kvällar/dagar jag får vara med de jag gillar är bra dagar och det behöver nödvändigtvis inte vara nyår för att det ska vara en bra party-kväll.

Hoppas iaf att NI får en kväll som ni blir nöjda med, oavsett om ni jobbar, firar eller bara "är". Kram på er och Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till LCHF-familjen :)