lördag 3 januari 2009

EFTERLYSNING!

Jag behöver lite hjälp! Jag ska till Tanzania om 3 veckor och hälsa på lejonen, men jag har ingen kamera!! Eller ok, visst har jag en kamera men den är skitkass så jag undrar om någon jag känner (eller inte känner för den delen) har en vettig kamera att låna ut!!
Ingenting som är för high-tech eftersom jag är ganska dålig på att fotografera men det skulle vara kul med en relativt snabb kamera som inte kräver alltför mycket hjärna att hantera.

Please, någon? Jelp......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad menar du med "snabb" kamera?

fast du kanske har löst saken redan...

Evelina sa...

Hej Falkens.
Med en snabb kamera menar jag en som faktiskt knäpper kort i samma stund man trycker på knappen :) Det gör inte min nuvarande kamera tyvärr och jag vill inte gå miste om några fina bilder bara för att kameran är en snigel :)

Och ja, det har löst sig med kamera :)