fredag 31 oktober 2008

TuttTorsdag

Igår blev det en dag med fokus på tuttarna *lol*. Började dagen med att sitta barnvakt åt Alpha medan hans mamma Elva tränade. Vi satt och mös vid poolen på Sturebadet Haga, nästan så jag somnade själv. Varmt mysigt och väldigt lugn atmosfär.


Efter träning bör man äta så vi knatade till Elvas man, Kjell´s restaurang och åt lunch. Då inget på menyn tyvärr passade min diet så hade Kjell varit så snäll och fixat en tonfisksallad till mig. Väldigt uppskattat, tack!

Efter maten är det skönt att vila, återigen var mina tuttar populära =)

To close the deal så körde jag ett pass bröst/axlar/mage på eftermiddagen. Fick experthjälp och pushning av Thérèse, som jobbar som PT på SATS.
Jag har föresten kommit på vad PT står för nu... (nej inte Personlig Tränare) det står för PeTig ;-)

Inga kommentarer: