onsdag 15 september 2010

Sista passet

Så, då är sista passet sprunget inför lördagens tävling. Nu återstår bara mental uppladdning och bra mat :)

Känner mig inte alls "färdigtränad" iom att det inte blivit ett enda långpass efter mitt misslyckande i Månkarbo. Trots det så känns det ganska bra, tror nedtrappningen faktiskt kan ha varit nyttig. Jag har sovit och ätit mycket den senaste månaden så jag känner mig rätt stark ändå, kollade även vilopulsen i morse och den var nere på 43 slag/minut.

Just nu gör jag mentala listor över vad jag ska packa med, våndas över klädval.... laddar garmin, extra batteri till telefonen/spotify.. mm, mm.

14:41 på fredag tar jag tåget till Uppsala.

Tävlingen kan ni följa live på www.jogg.se , from lördag 18/9 kl 07:00.
Uppsala Monster Tur.

Inga kommentarer: