tisdag 25 november 2008

Snorigt värre

*snörvel* Jag är tokigt snorig, trött och vansinningt hungrig. Hormonerna har mig i sitt grepp men jag vägrar ge med mig nu. *biter ihop* Hävdar bestämt att jag inte är förkyld, "bara" snorig, träning blir det ändå även om det kanske inte är lika intensivt som vanligt. Imorse körde jag 30 minuter på crosstrainern innan jobbet och igår blev det 35 min på löpband+30min cross... Skippade att springa hem, det var så väldans moddigt efter det hade snöat hela dagen.
Betalade in anmälningsavgiften till PT-skolan igår, känns fortfarande lite overkligt att jag ska bli PT. Jag har inte pluggat/studerat någonting sedan jag gick ut gymnasiet och det är ju över 10 år sen nu. Det är spännande och nervöst. Jag kommer behöva plugga lite innan kursen startar för jag missar en preparand-kurs på 2 dagar iom att jag jobbar, tur att jag har Thérése som hjälper mig. Du är bäst T! <3

Idag är det en månad kvar till julafton och jag längtar. Det kommer att bli en mysig jul i år. Hoppas att snön ligger kvar tills dess =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får man fråga hur mycket det kostar att gå den där PT kursen.. å hur lång den är?

Ps Fortsätt jobba på som du gör, de ser grymt bra ut..

Evelina sa...

Hej Anonym...
Klicka på länken i PT-inlägget så kommer du till skolans hemsida. Där finns all information du behöver :)

Tack!

Linda sa...

Grattis till PT-utbildningen!