fredag 28 november 2008

Prickig "latte"

Dags för eftermiddagens uppiggande intag i form av Evelinas Special-latte. Eftersom jag inte får/ska äta så mycket kolhydrater under dieten så brukar jag ta ett glas kaffe, kör på Nescafé Lyx snabbkaffe, sen blandar jag 20g vanilj whey 80 (proteinpulver) i 1dl varmt vatten. Man måste vara noga med att se till att locket sitter på ordentligt på shakern och sedan öppna försiktigt, annars riskerar man att få en vaniljfontän i ansiktet. Drick och njut, vanilj-latte utan mjölk, 82kcal. Idag gjorde jag min prickig, prickar är söta.


Idag behöver jag verkligen piggas upp lite, ska springa hem idag och det känns segt nu -även om jag vet att det brukar släppa när jag väl kommit iväg... bara 2,5 timme kvar på jobbet först.....

Jo, vågen visade 63,4 imorse... framsteg även på den nu *yay*

1 kommentar:

PtTess sa...

Evelinor är sötare:) Puss och kämpa på min kärlek:)