lördag 11 oktober 2008

Jag har semester.

Ja, du läste rätt. Semester. I oktober... Jag ska förklara...

Min arbetsplats är bemannad 24/7 - året om.
Jag jobbar i 12 veckor.
Jämna veckor - måndag-tisdag, fredag-söndag. (60 timmar)
Udda veckor - onsdag-torsdag. (24 timmar)
sedan är jag ledig i 3 veckor =)
å så rullar det på...

Så, nu har jag semester vecka 42,43,44 -börjar jobba onsdag 5 november. Brukar alltid klämma in extra träning på mina semestrar, nu känner jag mig tom och en smula deppig. Magen känns bättre idag och jag sov 14 timmar inatt. Planen för idag är att rensa garderoben, ska försöka sälja en del gamla partykläder, jag inte använder längre, på loppis nästa vecka. Imorgon ska jag promenera runt på Hässelbyloppet (10km), ringde nämligen i onsdags och bad att få tillbaka anmälningsavgiften, men de gjorde inte så sa de, inte heller fick jag skjuta upp mitt deltagande till nästa år, trots att jag har läkarintyg. Så är det fint väder så åker jag dit iallafall, det är en maxtid på två timmar och det borde jag hinna knata runt på, idag kan jag iaf stå helt upprätt utan att det ömmar plus att jag kan dra in magen lite *yay*.

Inga kommentarer: