onsdag 21 januari 2009

Snabba fötter och övertid.

Igår fick jag jobba lite extra, närmare bestämt 5 timmar :) Skönt med lite extra klirr i reskassan men lite småjobbigt att jobba 17timmar på raken. Även idag behövdes det extra personal pga sjukdom på natt-passet så jag fick skjuta på mina arbetstider och jobbade mellan 12-23:30. Så eftersom det blev ett långt arbetspass igår så åt jag mer än vanligt och det utnyttjade jag verkligen idag när jag sprang till jobbet. Blev 12,3km på 1h13min40sek, vilket ger 05:59min/km, ett riktigt bra tempo för att vara jag. Dessutom var det isgata och motvind nästan hela vägen. Jag är SÅ NÖJD!

Sen ringde Thérèse med goda nyheter. Jag har fått en arbetsintervju, som PT, och jag som inte ens har gått utbildningen än =). Det här kommer bli så bra!!!

Inga kommentarer: