måndag 12 januari 2009

It´s over.

Ja, förra veckan alltså... Långvecka på jobbet med en oerhört seg och händelselös helg. Dessutom en smula pms samt att bristen på kolhydrater börjar ta ut sin rätt. I fredags så sprang jag hem från jobbet, det tog en kvart längre än vanligt. I lördags körde jag ben/mage och även det var segt, fast lite träningsvärk har jag fått iaf :) Igår skippade jag träningen och åkte och storhandlade efter jobbet istället. Blev ägg, grädde, kesella, mozarella, créme fraiche, lax, kyckling, bacon, nötfärs, krossat linfrö, psylliumfrön, pumpafrön, couscous och morötter... ska ta och öka på kolhydrats-intaget en smula nu. Vikten har dock stått still de senaste dagarna, ligger på 63,7-63,9kg.

Blir ingen träning idag (måndag) heller, ska laga matlådor, slappa i soffan, hämta visumet samt shoppa lite inför safarit. Behöver en större ryggsäck så jag hoppas jag hittar något lämpligt på Naturkompaniet som jag kan utnyttja mitt presentkort till.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hehe vi har nästan samma rubrik, du och jag. Eller rättare sagt, det ÄR samma rubrik fast på olika språk. :)

Medan du hänger dej åt safarishopping så konverterar jag till taxichaffis.. Ja, du vet jue vad jag menar.. Inget vi pratar högt om, men surt som satan sa räven om rönnbären.. :( :(

KRAMIS!