söndag 26 oktober 2008

Teaterapa.

Ja, någon teaterapa har jag aldrig varit, inte heller har jag varit på teater särskilt ofta. Enda gången jag kommer ihåg är när vi i skolan åkte på klassresa hit till Stockholm och gick på "Så tuktas en argbigga", tror det var under gymnasietiden... Anyway, igår så följde jag med Hannah på en teaterfestival - Alla måste komma, på Pygméteatern.
Vi såg tre stycken pjäser och jag blev stormförtjust i "Boston och Havet"

"Boston och Havet är en pjäs om Livet och Döden, Konsten, Kärleken och Havet. Om den storslagna poeten Olga som utan tvekan kommer att gå till evigheten och om hur hon en dag drabbas av Majan, en enfaldig hemmafru från ingenstans som påpekar att till evigheten är det faktiskt fasligt långt att gå."
Efter det så skakade vi rumpa till det svängiga bandet LaKitty . Grym, grym! sångerska.
Svettig härlig stämning! Coolt.

Tusen tack Hannah för att du fick ut mig på något jag aldrig hade hittat till på egen hand.
Någon fler som vill ta med mig ut på knasiga roligheter??

Inga kommentarer: