söndag 12 oktober 2008

Hässelbyloppet.

Frustration är ett ord som kan sammanfatta dagens aktivitet väldigt bra. Hade verkligen sett fram emot det här loppet, att få springa milen så fort jag bara kunde och så fort jag någonsin sprungit. Nu blev det ju inte riktigt så... men jag är ändå väldigt nöjd för jag kom inte sist *lol*. Jag kom på plats 795/800. Tiden blev 1h23min02sek. Vid 5km så gick jag ikapp en tant och en tjej som såg ut att ha brutit loppet, de hade nummer-lapparna i handen och frågade en funktionär efter närmsta tunnelbanestation. Vid ca 6km kom två funktionärer på motorcykel, de kollade mitt startnummer och skulle åka framåt och meddela resterande funktionärer/vägvisare om att jag var sist. Vid 8km lufsade jag om 2 tjejer som såg ut att ha det riktigt tufft, dessutom startade de i startgruppen 10min före mig =). Sista kilometern joggade jag nästan hela tiden, och när jag kom in på löparbanan så ropade speakern upp mitt namn *tihi*

Dagens outfit.


Min fina medalj :)

Inga kommentarer: